reklama

Obyčajný človek, Matovič

Zase sa politická scéna trasie. Zase to zapríčinil Matovič. Zase povedal pravdu. Zase to povedal jednoducho, priamo a ľudsky (trnavsky). A zase to vadí politikom, ale aj hlúčiku voličov. Prečo vám to vadí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (82)

Matovič, je Matovič. Je to človek, ktorý sa na nič nehrá. Ona sa hrať na niečo nemusí.

Bugár povie, že Matovič rozbíja koalíciu.
Sulík, pre istotu nepovie nič.
Premiérka Radičová mlčí. (Čo mňa osobne najviac prekvapuje)

Na Matoviča reaguje kolegyňa z klubu, namiesto predsedu klubu aj slovami: "Keď hovorí poslanec Matovič o vydieraní a neslobode pri hlasovaní, je mimoriadne poľutovaniahodné, ako veľmi nepochopil príčiny súdržnosti koaličných poslancov a tým aj podstatu poslaneckej práce."

Novinár dáva otázku: "Nemáte pocit, že sa tu v parlamente s vami už pomaly ani nikto nebude rozprávať?", akoby práve toto bolo podstatné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Občania sa vracajú k vyjadreniam o "insitnom politikovi" Matovičovi.

...

Pán Bugár, bol som Váš fanúšik, ale toto video ma nepresvedčilo o Vašej pravde.

Pán Sulík, chcel by som si vypočuť aj Váš názor a hlavne ako to vyriešite.

Pani Radičová, chce to rázny zásah, ktorý aj keď príde bude použitý neskoro.

Pani Blahová, ak ozaj myslíte svoj článok na blogu vážne, tak Vám musím povedať, že je Vás v parlamente škoda. V civilnom živote ste toho urobili dosť (x krát viac ako dosť) a politika Vás "zbastardí".

Novinári. Nie je podstatnejší fakt, že Matovič je prvým politikom, ktorý chce (neviem či to ustojí) dodržať svoj sľub daný voličom, ako to či sa s ním bude niekto v parlamente rozprávať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Občania, voliči.
Pľujete na Matoviča, pritom je to PRVÝ politik, ktorý sa dokázal postaviť PROTI všetkým politikom, aby dodržal slovo dané SVOJIM voličom!

Kde sa naša spoločnosť dostala, ak za vyvrheľa ideme pokladať človeka, ktorý chce držať slovo a za správnych pokladáme tých, ktorí sa schovávajú za barličku "kompromisu a politickej zodpovednosti"

GO IGOR GO

Nebolo by krásne mať v parlamente 150 ľudí,
ktorí minimálne CHCÚ dodržať sľub daný voličom?

GO IGOR GO

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu