reklama

Kaliňák vs. Galko. Poznámky k videu o rýchlej jazde

Text v článku: "Podľa Kaliňáka video nasnímal vodič, ktorý si 4. mája všimol rýchlo sa rútiace BMW s majákom. Ten 4. mája nasnímal nielen vládny bavorák, ale aj tachometer svojho auta."Čo som na predmetnom videu videl ja?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (181)

Hitom tohto týždňa by mohlo byť video, ktoré poskytol poslanec Kaliňák, na ktorom je "vraj" limuzína ministra Galka, ktorý ide po diaľnici rýchlosťou skoro 200 km/hod.

Ono sa to na prvý pohľad môže zdať, že je to pravda a je to "zavrhnutiahodné" konanie, ALE...

Pozrel som sa na predmetné video a videl som na ňom TOTO:

Síce som to nevidel na videu, ale pán Kaliňák sa vyjadril, že auto malo zapnutý "maják", čo mne osobne stačí k tomu, aby som bol presvedčený o tom, že vládny bavorák mal právo ísť podľa platných zákonov tak, ako išiel na danom videu, čo sa už nedá povedať a "sledovacom" mercedese. Toľko ku vládnej limuzíne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poďme sa pozrieť na druhého vodiča "sledovacieho" mercedesu. 1. Na povolenej rýchlosti 110 km/hod išiel 190 km/hod.( Prekročenie o 80 km/hod! )
2. Počas tejto jazdy narábal s mobilom!
3. Jeho vzdialenosť od predchádzajúceho vozidla bola max. 1/3 z predpísanej vzdialenosti !

Obrázok blogu

4. Predmetný vodič má nastavený tempomat na rýchlosť 150 km/hod, (žltý trojuholník) čo je prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti na danej ceste o 40 km/hod. ( Štandard daného vodiča na povolenej 110-ke je 150 km/hod ! )

Obrázok blogu

5. Celý čas bol elektronikou upozorňovaný, že je na hranici bezpečného odstupu!
6. Počas prudkého brzdenia elektronika uviedla do činnosti kontrolku, ktorá ho UPOZORNILA na skutočnosť, že bezpečná vzdialenosť sa skrátila na kritickú vzdialenosť a tým, že aktívny tempomat už mal vtedy vypnutý, tak auto samo nebrzdilo! (červená kontrolka medzi 140 a 160)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Výsledok?

Za volantom predmetného vozidla bol IDIOT, ktorý si neváži seba, ani ostatných účastníkov cestnej prevádzky a za súbežné porušenie všetkých vyššie popísaných priestupkov, by mal byť exemplárne potrestaný.
Minimálne 3 roky bez vodičáku, 5.000,--€ pokuty a následné preskúšanie.

Neviem ako mýtny systém funguje na Slovensku, ale som presvedčený, že kamery by dokázali v danom čase identifikovať EČ vozidla a následne aj šoféra. (Takých áut sa veľa u nás nenachádza :-), nie každý si ho môže dovoliť.)
Ja osobne aj predpokladám, kto sedel za volantom daného "supervozidla", ale nie som policajt.

Pán Spišiak, ukážte sa. Keď Češi dokázali odsúdiť "blázna" na dialnici, tak to dokážeme aj u nás na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ak prídeme na to, že na vodiča sa vzťahuje amnestia imunita, tak nech aspoň vieme, kto je takýto grobián na cestách. Určite je taký istý aj v ostatných činnostiach!

Video zdroj Pravda

((video))

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu