reklama

Smutné víťazstvo a politické tančeky dnešného dňa okolo ohníka

Dočasne máme zvoleného Generálneho prokurátora, ktorého ešte musí (mal by) prezident vymenovať. Som rád, že máme zvoleného GP, ale ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Bol by som radšej, keby sme už mali Generálneho prokurátora, ktorý si bude robiť svoju prácu systémom slepej spravodlivosti - padni komu padni.

Čo sme videli dnes. Divadlo, ktoré malo v sebe prvky komédie zmiešané s drámou a prekorenené fraškou.

- Doobeda to ešte vyzeralo, že Fico & Co. dokážu zabezpečiť, aby rozhodnutie Ústavného súdu stihlo byť dnes zverejnené vo vestníku.
- Ešte po začiatku schôdze to vyzeralo, že Fico & Co. spolu s SNS sa ešte pokúsia zvrátiť počty v prospech Trnku, ale toto im pokafral Slota. Keďže mu nikto nebol ochotný zagarantovať aj po zvolení Trnku "netrestnosť" za minulé činy, tak Slota zvolal svoje ovečky mimo parlamentnú ohradu.
- V tomto momente bolo jasné, že počty v prospech Fico & Co. skončili a Trnka sa vzdal kandidatúry.
- A teraz ešte Fico & Co. "zabojovali" a snažili sa prihlásiť do rozpravy, aby schôdzu "pretiahli" do pondelka. Pondelok je pre nich deň možného zverejnenia rozhodnutia ÚS vo vestníku.
- Aj toto im prekazila koalícia, keď bola ochotná počúvať ich reči aj po 19:00 hod, resp. v sobotu, resp. max. 12. hod.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tu prichádza zlom, keď Fico & Co. Rezignovali a dokonca úplne OTOČILI.

- Fico zvolal tlačovku a snažil sa ospravedlniť SMER-ácku neúčasť na hlasovaní a tým pádom zabezpečil, že na zvolenie nového GP by v skutočnosti stačilo IBA 40 hlasov koalície. Toto bolo zbabelé, ale pre stranu SMER adekvátne a štandardné. Do poslednej kapky krvi sú ochotní bojovať iba v prípade finančného osobného prospechu.

Ak by som aj mal veriť, že pán Čentéš je zlá voľba (ako to tvrdil Fico), tak by som od Fica & Co. očakával, že zabojuje do konca proti Čentéšovi, ale on zbabelo zutekal.
Je pravda, že zutekať je hanba, ale zdravo, ale som presvedčený, že Fico nezutekal pre zdravie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vrátim sa na začiatok.

Prajem pánovi Čentéšovi, aby sa čo najskôr ujal svojej funkcie a začal pracovať, tak aby sa za neho nemusela "stydět" ani spravdlivosť. Padni komu padni, či už je to financovanie SDKÚ-DS, hlas podobný Ficovi, Janko Slota a teplý vzduch a veľa ďalších kauz, ktoré sa presúšajú v šuflíkoch GP.

PS: Pán Tichý a jeho oslava v bare Bonano, je kapitola sama o sebe a ako taká by tiež mala byť posudzovaná. Možno by aj mala byť prvá.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu