reklama

Bojovník za ústavné práva Štefan Harabín

Tento ochranca osobných práv spolu so svojou družinou vydal dňa 22.6. vyhlásenie, ktoré stojí za to prečítať si a hlavne zamyslieť sa nad ním s otázkou, čo týmto vyjadrením chcel autor povedať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Vo vyjadrení sa dočítame aj toto:
"Novely zákonov zaviedli nový mechanizmus výberových konaní na výber sudcov a predsedov súdov, ktorý upravuje podľa nášho stanoviska ústavne neakceptovateľné postavenie Súdnej rady Slovenskej republiky a sudcovských rád jednotlivých súdov, len ako konzultatívnych orgánov, čo vylučuje ich reálny (zásadný) vplyv v procese legitimity sudcovskej moci. Dochádza k porušeniu ústavnej zásady deľby a rovnosti jednotlivých zložiek štátnej moci v právnom štáte, ako aj právnych garancií sudcovskej a súdnej nezávislosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyhlásenie Súdnej rady Slovenskej republiky k súčasnému stavu súdnictva

Nie som právnik a nebudem robiť právny rozbor tohto vyhlásenia, iba napíšem vyjadrenie JUDr. Jozefa Vozára CSc., ktorý: "považuje prijaté vyhlásenie za „hrubo" protiprávne. Rada podľa neho nabáda k nerešpektovaniu zákona, ktorý je až do rozhodnutia Ústavného súdu platný. „To tí ľudia, čo im vyvlastňovali pozemky, sa mali postaviť so samopalmi a brániť si pozemok, lebo zákon je protiústavný?" prirovnal na zasadnutí rady situáciu k zákonu vlády Roberta Fica, na základe ktorého sa vyvlastňovali pozemky pod diaľnicami a neskôr ho Ústavný súd označil za protiústavný. (Celý text)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo viac dodať?

Dosť bolo Harabina!

Obrazok perex

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu