reklama

Biedna služba vodičom

Miesto: Bratislava, Panónska cesta, čas: 2.9.2011 16:34, benzínka Shell. Na tak malú čerpačku veľa áut a malo ľudí. Nechodím tu tankovať, ale musím povedať, že ani chodiť nebudem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Pri pokladni jedna, síce príjemna a snaživo rýchla pracovníčka (ozaj sa snažila) a zvyšok obsluhy sa kdesi stratil. V momente, keď som platil, tak z kancelárie vyšiel jeden pracovník, ktorý ale obišiel druhú voľnú kasu a zamieril si to vonku k servisákovi, ktorý práve začínal opravovať jeden stojan.

Pri stojanoch to vyzeralo takto:

Obrázok blogu

Dobrý dojem vo mne nezanechali ani pracovníci, ktorí sa pohybovali okolo stojanov a videli ma ako si fotím. Pri nastupovaní do auta ma úctivo a s úsmevom zdravili.

Odkaz pre vedúceho čerpačky: Daná pracovníčka za pokladňou by mala dostať peniaze, ktoré stiahnete ostatným, ktorí si asi nerobili dobre svoju prácu.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu