reklama

Analytik, politológ, veštec

Zaujal ma článok od autorky Zuzany Petkovej Analytici pochovali vládu už na jar, ktorý je napísaný tak, že mierne napadá kvalitu výrokov analytikov. Osobne som presvedčený, že hlavná chyba vo výrokoch nie je na strane analytikov, ale novinárov, ktorí ich oslovujú a tieto ich vyjadrenia ďalej šíria.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Článok je zameraný na tieto mená: Miroslav Kusý, Michal Horský, Ján Baránek, Grigorij Mesežnikov, Rastislav Tóth.

Zaujala ma hlavne taká "jemná" kritika týchto politológov-analytikov, ale absentuje mi niečo, čo by mala byť novinárska práca. Kto sa orientuje v tejto našej situácii, tak už roky vidí, že vyjadrenia týchto pánov sú v najlepšom prípade tak 50/50 (vyšlo/nevyšlo), ak nie ešte horšie.

A tento ne-pomer mal už dávno dať jasný signál novinárom, aby sa obzerali okolo seba a hľadali iných, nových a hlavne úspešnejších (v smere vyjadrení, nie osobných príjmov). Dnes keď je na trhu hromada "samozvaných" politológov a analytikov na rôznych blogoch, nemal by byť problém pre novinárov sa z času na čas opýtať niekoho mediálne neznámeho, ale trebárs niekde zaujímavo publikujúceho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nie. Slovenský "novinár" osloví "stálice" a z času na čas napíše, že im to nejako nevycháza!

Už to, že niektorých "častejšie" oslovuje SME a druhých PRAVDA svedčí o niečom chorom na našom analyticko-politologicko-mediálnom trhu.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu