reklama

Proti vetru sa čúrať nedá, hovorí sa

Ja tvrdím, že proti vetru sa čúrať dá, akurát sa pri tom očúrame. V posledných mesiacoch sme svedkami, ako sa SaS snaží čúrať proti vetru. Snaží sa tým niečo zmeniť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

To veľmi pochybujem, lebo nezahlasovanie za euroval v utorok nebude v konečnom dôsledku dokazovať NIČ. Nič z politického hľadiska.

Pre všetkých euroskeptikov a odporcov euroválova napíšem: "Mojim presvedčením je, že dať peniaze do veľmi deravého vreca (euroval) je veľkou chybou a lepšie by tie miliardy bolo hodiť do kozuba, pretože tam by aspoň na chvíľu hriali". To iba na okraj, aby si niekto nemyslel, že s eurovalom súhlasím, ale...

Ale poďme k hlasovaniu v našom parlamente, ktoré nás čaká a o ktorom už mesiace diskutujeme a rozmeňme si možnosti na drobné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo sa stane ak SaS euroval podporí.

Nič. Nesplnia zase jeden bod zo svojich prehlásení a vyargumentujú to svojim prehlásením pred voľbami, že (parafrázujem) urobia do budúcna všetko pre to, aby (Najväčší babrák sedí na úrade vlády) sa do vlády viac nedostal. A teraz nastala tá situácia, že museli ustúpiť.

Ale zostane im šanca ešte dva a pol roka podieľať sa na zmenách v prospech občana - voliča.

Čo sa stane ak SaS euroval nepodporí.

- schváli sa na x-tý pokus s pomocou SMER-u
- rozpadne sa vláda (čo nie je žiadna tragédia)
- nebude schválený rozpočet (to už prieserom zaváňa)
- príde k moci SMER s KDH?, SDKÚ?, posilnenou SNS? (to už prieser bude)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- SaS v novom parlamente bude mať zastúpenie cca 10 poslancov (to mi tiež trhať žily nebude, podľa hesla, kto chce kam, pomôžme mu tam)
- Galko pôjde z obrany preč a vrátia sa nám staré štruktúry a dnešná provízia do 10% sa znova vyšplhá na 50-100%
- Zastaví sa očista polície (Boh a Spišiak sú mi svedkom, že očista prebieha)
- Súdnictvo sa nám znova vráti z dobrej cesty do ríše spred roku 1989
- Radičová si založí stranu (tiež nič s mojimi žilami nerobí)
- na prokuratúru sa pretrtoší Trnka
- chlapci z OKS skončili v parlamente (tiež nič so žilami)

Takže v parlamente budeme mať pár poslancov za SaS, ktorí o sebe budú tvrdiť, že sú zásadoví a dokázali odolať EU mašinérii. Dokázali sa vzoprieť. Dokázali ísť proti väčšine. (Blbý, sprostý, ale zásadový. Aby ma nikto nenapádal, že urážam členov SaS, tak hneď dodávam, že takto ma ohodnotil jeden z mojich profesorov, keď som sa v mladosti v ťažkej situácii pre mňa postavil k problému zásadovo. Až časom som pochopil, akú pravdu do života mi ten človek dal.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A neargumentujte (politici SaS) zásadovosťou a vyššími hodnotami, pretože ste dospelí a viete, že do politiky ste išli, aby ste niečo zmenili. Aj ste začali, aj robíte a dosť veľa, ale teraz sa bojíte na oltár občanov položiť svoje ego.

Podstata je, že EUROVÁLOV PREJDE, či už s vami, alebo aj bez Vás, akurát väčšie škody vzniknú ak bez Vás.

PS: Vieme, že tento pohľad je aj vo Vašej strane známy a nepíšem tu nič nové, akurát hľadáte cestu "ako sto hoven". Ja Vám iba pomáham. A rád.

Ak si mám vybrať medzi SaS a SMER-om, tak SMER nechcem, ale vy odporcovia SMER-u, mi ho vnucujete!

Autor sa venuje školeniam a komunikácii

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu