reklama

Ne/reálny rozpočet

Náš parlament sa práve zapodieva rozpočtom na rok 2012. Máme tu návrh koalície nejakého rozpočtu, ktorý vychádza z nejakých čísel. K tomu máme opozičnú kritiku tohto rozpočtu a pár koaličných návrhov , ktoré podmieňujú rozpočet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Parlament sa baví o termíne reálny a nereálny rozpočet a každý má na to svoje argumenty.

Nie som ekonóm, ale dnes už asi (okrem politikov) nikto neverí, že sa v dnešnej dobe dá pripraviť REÁLNY rozpočet na rok 2012.

Dnes pripravovať rozpočet podľa minuloročných čísiel na rok 2012, keď nevieme čo bude o 5 dní po zasadaní politikov v Bruseli je IBA politická zotrvačnosť, ktorá nemá NIČ spoločné s reálnosťou.

Je úplne jedno, aké sme mali čísla minulý rok a aká veľká kríza nás čaká. Dnes by sme sa mali orientovať hlavne na tri základné kritéria:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1. Snažiť sa "navrátiť" peniaze, ktoré boli ukradnuté zo štátnych počas posledných rokov. (Tu myslím, všetky konania ako teplý vzduch, emisie, hlas podobný ..., Hayekovci, Daňový úrad, prípadne "špeciálne sitka a pod.).

2. Znížiť náklady na štátnu správu (efektivita rôznych riaditeľov, vedúcich oddelení a vedúcich vedúcim, mzdy, odmeny, odstupné a pod.).

3. Zabezpečiť absolútnu TRANSPARENTNOSŤ všetkých predajov a nákupov štátu.

Ak to mám napísať jednoducho, tak potrebujeme zabezpečiť, aby sa NEKRADLO zo štátneho!

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu