reklama

Ráno si dám seno a idem voliť. 10.3.2012

Sranda sem, sranda tam, ale asi si o voličovi (aj mne) niekto myslí, že sme (som) idiot(i). Voľby sa blížia, každý hľadá stabilitu a istotu a predstavia sa nám reinkarnované zombie, ktoré sa chcú titulovať ako politické srandy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Pardón, politické strany ;-)

Človek príde domov, zapne komp a začne sa rehotať. Rehotať sa nad predstavami niektorých "politikov".
Bum bác, zamyslí sa a prestane sa smiať, to nie je sradna, to je realita. Ach kua. Kam sme to dopracovali.

Poďme po poriadku:

Tu sa píše: "Nezávislý poslanec (mysleno Igor Matovič) má pritom už jasno aj o presnom názve strany. Tá má niesť názov Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti. "Skratka bude len Obyčajní ľudia. Chceme totiž, aby aj tieto osobnosti boli obyčajnými ľuďmi," poznamenal."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Resume: Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti (OĽaNO), ale ono v skratke to budú "obyčajní ľudia".
Poznám podobnú skratku označujúcu jednu stranu, ktorá zľudovie (prd vo vesmíre).

To je, ako keby skratkou slovného spojenia "nezávislý politik" bolo slovo "idiot"! (Kto ma tu na blogu pozná, tak vie, že takéto slová ja v článkoch nepoužívam, ale toto prirovnanie mi znie najbližšie, ako príklad.)

Ale išiel som aj ďalej a pozrel sa na tie nezávilé osobnosti a rehotal (so slzami v očiach - Gogoľovský smiech) som sa ďalej....

Jeden článok: :"Na kandidátku by mohol ísť aj bývalý dlhoročný poslanec a prezidentský kandidát František Mikloško". Nechcem spochybňovať Ferka Mikloška, ale ako nezávislú osobnosť by som ho nedokázal prezentovať!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tom istom článku sa píše :"Igor Matovič rokuje o spolupráci s OKS, KDS, primátormi aj s Alojzom Hlinom."

Strany OKS a KDS a odrazu ich kandidáti by mali byť nezávislé osobnosti??? Ľudia, Vám drbe?

Obrázok blogu

Smutno smiešné divadlo sa tu chystá. Na Slovensku nám chýba stabilita a niekto sa nás chystá presvedčiť, že stabilitu nám donesie niečo nové, čo nemá svoju históriu, nemá ani prespektívu, ale polčas rozpadu má veľmi krátky.

Smutné

Len, aby to národ pochopil.

PS: Toto bol článok na uvoľnenie, ale ten, ktorý zverejním dnes o 12:12 bude lepší a nebude paródiou na nešťastie slovenska. Takže čítajte.

Foto : http://fotky.sme.sk/fotka/30360/seno

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu