reklama

Ľahostajnosť naša každodenná

Kto sleduje politiku a číta aj diskusie prichádza k záveru, že každý (väčšina) chce zmenu. Chce zmenu kultúry politiky, chce zmenu osadenia parlamentu osobnosťami, chce zmenu myslenia a konania poslancov. Kto urobí tú zmenu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Toto je v dnešnom "predvolebnom" čase hlavná otázka.

Myslíme si, že ju urobia sami poslanci? Neurobia!

Myslíme si, že ju urobia aktívní členovia strán? Neurobia!

Myslíte si, že ju môžu začať presadzovať voliči? ÁNO!

Musíme si uvedomiť, že žijeme v určitom dnes danom prostredí s danými pravidlami, ktoré nás síce trocha obmedzujú, ale nemali by nám brániť naštartovať proces zmien.

Môžte mi hovoriť, že som idealista a rojko, ale nikto mi nemôže povedať, že som ľahostajný k dnešnému (nie dobrému) stavu Slovenskej politiky.
Vždy som bol vedený k tomu, že musím vyskúšať niekoľko spôsobov a až keď všetky spôsoby zlyhali, môžem povedať, mne sa to nepodarilo vyriešiť.
Nikdy nepoviem, že sa to nedá, ale poviem, že mne sa to teraz nepodarilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo chcem tým povedať?

Všetko sa dá, akurát musíme k tomu priložiť aj svoj diel práce. Nemôžme sa spoľahnúť, že to za nás niekto urobí, keď podľa momentálne platných pravidiel naštartovať zmenu môžu jedine voliči!

Naštartovať niečo je ťažké, ako všetky začiatky, ale tá energia stojí za to.
Momentálne moje rozpoloženie poznám z doby, keď som začínal projekt STOP Spaľovni v Sabinove (http://www.tretinka.sk/sabinov/).
Tiež sa na začiatku k nemu nikto nechcel prihlásiť, ale v určitej fáze sa už hlásil každý, pričom musím povedať, že projekt sme zastavili.

Obrázok blogu

Čo chcem týmto povedať? Spustil som projekt Krúžkovanie - MOJA VOĽBA, ktorý má SPÁJAŤ voličov všetkých strán pod jednu strechu za účelom...
Nebudem písať všetky podrobnosti, ale ak si prečítate informácie, priložite svoje znalosti a informácie, dospejete k nejakému záveru. Ja Vám ten záver nechcem a nebudem vkladať do hlavy (preto ho nepopisujem), pretože som presvedčený, že každý má svoj rozum, ktorý by mal používať. Okrem toho vložte do rozmýšľania aj niečo zo seba, svoje pocity a výsledok máte ako na dlani.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PRIPOJTE SA ku: Krúžkovanie - MOJA VOĽBA

Kto si myslí, že nemáme silu niečo zmeniť, nech sa pripojí tiež a sleduje čo sa bude diať.

Nezáleží na Vašom "stranovyznaní".
Stačí, že chcete, aby na Slovensku vládli lepší ľudia.
POTREBUJEME SA SPÁJAŤ PRE DOBRÚ VEC

Používateľovi Slavomír Repka sa páči

Krúžkovanie - MOJA VOĽBA / Občianska aktivita k voľbám do NR SR 2012

....

Obrázok blogu

Pre tých, ktorí nie sú registrovaní na Facebook-u a Google+ odporúčam sledovať tento link (http://repka.blog.sme.sk/r/52193/Kruzkovanie-MOJA-VOLBA.html), kde v krátkej dobe budete informovaní o ďalšej možnosti registrovania mimo týchto sieti.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu