reklama

Gorilovo, alebo Slovenský absurdistan

Väčšina z čitateľov už zaregistrovala projekt Krúžkovanie - Moja voľba. Dosť veľký záujem ma vcelku teší, ale zároveň som trocha smutný zo spôsobu získavania informácii ohľadom tohto projektu. Nadpis vysvetlím v závere článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Všetci sme už tak zmagorení marketingom a reklamnými spotmi, že sme prestali rozmýšľať. Očakávame, že nám každá podávaná informácia povie všetko.
Nezaujíma nás, či je to správne, alebo nie. Zabudli sme informácie hľadať.

Obrázok blogu

Ja som informoval, že som "založil" projekt Krúžkovanie - MOJA VOĽBA.
Niekoľko ľudí na FB "fajklo" "pridať sa", "like", niekoľko ľudí si projekt našlo cez googloviča a všetci HĽADAJÚ informácie. Základná informácia je na každej stránke v informáciách, alebo krátkom popise, ale aj napriek tomu mi chodí množstvo (zatiaľ 712) (čo ma teší) e-mailov, kde sa ma pýtajú čo tento projekt má znamenať a čo by bolo ich úlohou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže priatelia, Krúžkovanie - MOJA VOĽBA je pre každého, kto je presvedčený, že dozrel čas ísť voliť a maximálne využiť SVOJE právomoci v čase volieb.

Základná myšlienka projektu je, aby sa jednotliví kandidáti prezentovali pred čo najväčším internetovým publikom a volič si lepšie bude môcť vybrať.
Druhá myšlienka je myšlienka SPÁJANIA voličov na jedno miesto bez rozdielu "stranovyznania". Chcem, aby sa kandidát napr. SDKÚ dokázal prezentovať aj pred voličom SMER-u, SNS, KDH a naopak.

Musím povedať, že OBE HLAVNÉ myšlienky sa nepáčia vedeniam strán, nakoľko tí vidia, že tento druh prezentácie by mohol pomeniť poradie zvolených kandidátov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pravdupovediac, TOTO je PRAVÝ dôvod projektu Krúžkovanie - MOJA VOĽBA.

Takže jednoducho chcem vytvoriť niekoľko miest (už sú vytvorené), kde by sa mohli prezentovať všetci kandidáti všetkých politických strán registrovaných k voľbám do NR SR 2012. (Existujú miesta pre anonymné aj neanonymné registrovanie čitateľov, nie kandidátov.)

Zároveň chcem, aby sa k daným priestorom prihlásili čitatelia (znova bez rozdielu politickej príslušnosti), ktorí by slušne a korektne reagovali na články, návrhy a pripomienky kanidátov.
Som presvedčený, že v daných diskusiách sa odhalia pravé pohnútky kandidátov a prípadne pomôže mnohím ľuďom rozhodnúť sa vo voľbách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aké jednoduché. Viac informácii o projekte dodá priateľ google ("Krúžkovanie - MOJA VOĽBA").

PS: K tomu nadpisu "Gorilovo, alebo Slovenský absurdistan".
Dostal som aj nemálo e-mailov, kde sa ma samozrejme anonymné e-mail adresy s konkrétnym menom (napr. Ján Novák z adresy jano086@domena) pýtajú, ktorá finančná skupina ma platí. J&T, alebo PENTA?

Priatelia ani jedna z nich. Je to skupina v poradí skupín piata :-)
Ešte ste o nej nepočuli? Volá sa SAMPARTIJA


Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu