reklama

Bieda SDKÚ-DS. Áno, alebo hej?

Čitatelia tu na blogu ma poznajú ako SDKÚ pozitívneho, ale ako priaznivec si môžem dovoliť aj kritiku do radov SDKÚ-DS. Súdruhovia, zobuďte sa, alebo ste došli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Pred poslednými voľbami vám Fico ukázal a jasne pomenoval váš (náš) najväčší problém. Predseda!

Tento článok je prioritne určený všetkým.
Zvlášť kandidátom na poslancov do NR SR a členom SDKÚ-DS.

Už 21. januára 2008 som písal okrem iného aj toto: "Pán Dzurinda bol lídrom koalície 8 rokov a jeho líderstvo je už minulosťou. Bohužiaľ líder musí oslovovať masu ľudí a jeho zenit je už nenávratne preč." v článku s názvom Impotentní "lídri" opozície.

16. decembra 2009 som napísal okrem iného aj toto: "Pozrime sa pravde do očí, pán Dzurinda. Podľa mňa (a som presvedčený, že nie som sám) ste pre Slovensko urobili veľa, ale dnes je pred Vami iba jedna posledná úloha v kresle predsedu SDKÚ-DS, ODSTÚPIŤ a odovzdať opraty pravice do rúk nástupcu." v článku Dohodli sme sa, že sa dohodneme. Miki

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

17. decembra 2009 som napísal okrem iného aj toto:"Pán Dzurinda, vyhrať voľby by nemalo byť Vašim cieľom. Cieľom týchto volieb by malo byť zastavenie bačovania a okrádania občanov, ich detí a možno aj vnúčat a pravnúčat. Neide o Vaše víťazstvo, ale o víťazstvo obyčajných ľudí. To je to, čo už viac ako 3 roky nepočujem z úst pravice. Vôbec nehovoríte o tom čo občan potrebuje vedieť, ale hovoríte o sebe a korytách pre Vašich ľudí. Dobrý hráč VIE kedy má odísť." v článku Prečo si myslím, že Dzurinda by mal striedať?.

Bohužiaľ svoj hlavný čas na zmenu predsedu ste premrhali, keď ste mali voľby vedenia, takže dnes už veľa so zmenou urobiť nemôžete podľa stanov SDKÚ-DS. To je dosť veľký problém.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ak chcete, aby si vás volič vážil (a tým pádom aj volil) bolo by veľmi dobré, ak by ste sa všetci, čo máte čisté paprče, jasne dištancovali od Gorily a všetkého čo s tým súvisí.
Ak píšem všetkého, tak myslím všekého a každého, kto vo svojich vyjadreniach používa akékoľvek "ospravedlňovanie", alebo bagatelizovanie Gorily.

Áno bez vedomia Dzurindu, Hrušovského, Bugára, Fica, Mečiara, Slotu a iných by golém menom Gorila nebol NIKDY vznikol!
Priatelia, kandidáti, máte ešte pár týždňov, aby ste, povedami slovami klasika, zobrali vašim vodcom "šém" od goléma menom Gorila a odovzdali ho kompetentným orgánom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS:
Našiel som ešte jeden "náčrt" z 5. decembra 2010, ako to s SDKÚ-DS môže dopadnúť.

Obrázok blogu

Bolo to v článku s názvom Zacyklenie koalície, alebo predčasný koniec Zazvoni zvonec a rozprávke bude koniec. 10. marec 2012 pošli do vybrali.sme.sk

http://repka.blog.sme.sk/c/285755/Trojkralovy-prieskum-predvolebny.html

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu