reklama

Matovičovo ad absurdum

Kreativite sa medze nekladú v tomto predvolebnom čase, ale platí aj, opakovaný vtip už nie je vtipom. Rozmýšľam nad propagáciou nezmyselnosti poslaneckej imunity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Ad absurdum na Wiki

Ad absurdum je latinský výraz, ktorý znamená „do nezmyselnosti". Napríklad doviesť niečo ad absurdum môže znamenať:

-doviesť do extrému, krajnosti a spravidla to tým urobiť nepoužiteľným
-odhaliť logický rozpor, protizmyslenosnosť v tvrdení pod. a tým ho vyvrátiť

Obrázok blogu


Kliknutím na obrázok sa dostanete a zdroj obrázku

Vyberám z článku Matovičov protest proti imunite. Zaparkoval pred stanicou :

"Poslanci dnes zároveň odštartovali sériu protestov "Zrušme im imunitu - protestné parkovanie na 500 zakázaných miestach" na podporu zrušenia tejto výsady členov snemovne"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo príde potom?

Najbližšie odsúdime 500 nevinných ľudí, aby sme preukázali, že táto nezákonnosť sa na Slovensku deje denne?

Foto

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu