reklama

Rebríček strán-Predvolebný prieskum (20.1.-22.1.2012)

Prinášame Vám výsledky nášho druhého predvolebného prieskumu zrealizovaného minulý víkend. Nastali určité posuny oboma smermi, ktoré kopírujú zatiaľ neprebiehajúcu kampaň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ak chcete aj popis a spôsob prieskumu, tak si otvorte túto stránku.

Časové rozpätie konania prieskumu: 20.Január 2012-22. Január 2012
Prieskum bol vykonaný na vzorke, ktorá kopíruje demografické zloženie spoločnosti podľa veku, vzdelania a pohlavia.
Zaslaných dotazníkov: 1600
Vrátených vyplnených dotazníkov: 1516
Vrátených a zle vyplnených dotazníkov (neplatných):0
Celkový počet správne vyplnených dotazníkov: 1516

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Odpovede na ďalšie otázky a celý prieskum na stiahnutie nájdete TU:

Obrázok blogu


Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu