reklama

Keď sa rozum zastaví

Som človek veselý, ktorý nemá problém ani so srandou zo svojej osoby. Ale nalejme si čistého vína, najradšej sa bavím na druhom. Dnes som sa zabavil, až mi rozum zastal. Nebojte sa, nebolo to nič katastrofické. Dokonca to ani nebola veľká zmena.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

K týmto dvom fotkám nebudem dávať komentár. Dajte Vaše komentáre v diskusii.

Pohľady z balkóna

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vtáči pohľad daného miesta

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu