reklama

Dostal som ponuku robiť asistenta poslancovi

Nezvyknem byť zaskočený, ale včera som bol. Parlament sa nám dostatočne obmieňa a nie všetci poslanci si za sebou chcú ťahať rodinu, ale obzerajú sa na trhu.Oslovil ma novozvolený poslanec, ktorého šéfa som nikdy nechválil a dal mi ponuku robiť mu asistenta, alebo aspoň "poradcu". Dôvody? Roky číta moje články a tiež na mňa dostal dobre referencie. Koho by to nepotešilo. Ďakujem, ale...Pán poslanec ďakujem za ponuku, aj keď Vám dopredu bolo jasné, že som z iného tábora. Pre Vás bolo hlavným kritériom myslenie človeka a jeho schopnosť komunikovať a vyargumentovať si svoju pravdu. Nehľadáte iba človeka na spracovanie elektronickej pošty, ale hľadáte človeka, ktorý má názor.Odmietol som, čo neznamená, že si váš postoj a ponuku nevážim. Čo mňa teší, je že aj na tom je vidieť, že do parlamentu ide nová, lepšia kultúra. Počkám si na inú ponuku aj keď platí, že doma nie je nikto prorokom. Samozrejme, ak ma požiadate o môj názor na nejakú otázku, tak vám ho dám. Bezplatne a rád. Veľa zdaru v parlamente.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu