reklama

Je po voľbách. Pochopme to!

Či už sa nám výsledky volieb páčia, alebo nepáčia, musíme si pár vecí uvedomiť a minimálne jednu vec pochopiť. SMER-SD je víťaz volieb, športovou hantírkou povedané, vyhral rozdielom niekoľkých tried. Za tento výsledok si SMER-SD a menovite jej predseda Fico zaslúži gratuláciu. Gratuláciu od svojich priaznivcov, ale hlavne od spolusúťažiacich, ale aj odporcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Ale nie celkom o tom je tento text.

Je pravda, že blog "politicky" stíchol, ale sem tam sa ešte nejaký výkrik objaví a hlavne na vybralisme sa občas niečo (anti-smer) objaví a keď si pozriem autorov týchto článkov, tak väčšinou sú to prívrženci dvoch dnes parlamentných strán, SaS a OĽaNO.

Nedá mi, ale pripomeniem, že obe strany mali hlavné motto (parafrázujem):

Sme na politickej scéne preto, aby sa Fico nedostal k vládnutiu!

Výsledok?

SMER-SD má pohodlnú väčšinu v parlamente na 4 roky a dnes môžme predpokladať, že na 8 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja tvrdím, že ani SaS ani OĽaNO nesplnili svoju hlavnú úlohu a svoj hlavný cieľ, čo ja pokladám za absolútne zlyhanie. Pokladám to za také zlyhanie, že ak by títo poslanci a celé strany mysleli so svojimi sľubmi vážne, tak by dobrovoľne ODIŠLI z parlamentu.
(Pre skeptikov pripomínam, že Mikimu ste vytýkali "dvojnásobné platy", ale on sa týmto svojim /vlastným/ gólom dostal k vládnutiu, na rozdiel od vlastných gólov /vyššie popísaných/ strán SaS a OĽaNO.)

TVRDÍM, že ak Fico a jeho vláda v najbližších 4 rokoch urobí akýkoľvek zlý krok PROTI záujmom občana SR, tak za tieto kroky bude mať spoluzodpovednosť všetkých 6 politických strán v parlamente na čele s SaS a OĽaNO!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS-1: Aj voliči týchto strán by sa na to mali takto pozrieť.
PS-2: Vrátim sa k perexu. Pán Fico, GRATULUJEM!

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu