reklama

Maďarská Veľká noc roku pána 2012

Denne dostávame do svojich schránok hromadu e-mailov, pričom niektoré pravidlami usmerníme tak kam patria, niektoré si označíme na vybavenie neskôr, niektoré vybavíme okamžite a niektoré nás rozplačú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Do kategórie poslednej patrí aj Newsletter Most-Híd Hírlevél, ktorý som dnes obdržal.

Mail odosielaný v (po)ndelok 30.4.2012 o 15:25

Obrázok blogu

Prajeme Vám príjemné prežitie veľkonočných sviatkov!
Áldott és örömteli húsvéti ünnepeket kívánunk!

Obrázok blogu

Roky som býval v regióne maďarskej národnosti, ale o tejto anomálii som dodnes nevedel.

PS: Už sa nečudujem, že sme tam, kde nás smerujú....

PS II: Že ďakujem, mal som príjemnú Veľkú noc, síce trocha skôr, ale nevadí.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu