reklama

Komu:SOZA Vec:Oznámenie

Vzhľadom na skutočnosť, že sa chystáme spoločne osláviť tridsiate výročie od opustenia strednej školy, dovoľujem si oznámiť vašej organizácii následovné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Keďže sme dobrá tlupa, síce o tridsať rokov staršia, ako v najlepších rokoch a plánujeme osláviť naše výročie, oznamujeme vám následovné:

1. Naše stretnutie sa odohrá v čase od piatku 17:00 hod. do predpokladajme nedele 14:00 hod.
2. Určite si v našich "najlepších chvíľach" zaspievame.
3. Možno to bude utrpenie počúvať, ale budú to pesničky. (Aj ľudové)
4. Presný zoznam "prezentovaných" piesni dodáme SOZA do 7 dní.

Aby sme toto zabezpečili, tak si hneď na začiatku stretnutia zvolíme a odhlasujeme jednu kompetentnú osobu, ktorá nebude požívať s nami alkoholické nápoje, ale bude poverená evidenciou použitých piesní.
Vložíme do nej našu a vašu dôveru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jej úlohy:

1. Zaznamenať názov piesne a interpréta (originálneho).
2. Robiť čiarky, ak sa daná pieseň bude opakovať.
3. Po skončení stretnutia vyhotoviť záznam, nechať ho podpísať triednou radou a do 7 dní doručiť SOZA.

Verím, že to bude stačiť.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu