reklama

Zdravý sedliacky rozum velí...

Povedal minister Richter v súvislosti s Muňkom, ktorého pripravuje na staronovú pozíciu riaditeľa SP. Ak si dáme do porovnávania dvoch ľudí, pána Dušana Muňku a odchádzajúceho riaditeľa SP Lopatku, tak nadpis tohto článku začína pokrivkávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Nemusím mať pravdu, ale zdravý sedliacky rozum velí, nechať v pozícii úspešného manažéra Ľuboša Lopatku (Vďaka bývalému šéfovi papierní prestáva byť Sociálna poisťovňa útočiskom lenivých úradníkov, tvrdo trestá neplatičov odvodov a pre IT firmy prestáva byť dojnou kravou), ako ho (samoodísť) a nahradiť manažérom Dušanom Muňkom (Dušan Muňko skončil vo funkcii šéfa Sociálnej poisťovne "...Sociálna poisťovňa posledný rok vykazuje rekordnú stratu, takmer pol miliardy eur...")

Alebo, žeby v tom bolo niečo iné?
Neviem či sa jedná o toho istého pána Dušana Muňka (Muňko bol agent aj nomenklatúrny káder).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Paradox: Tu už rozum chýba. Ako potom môže veliť?

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu