reklama

Môj príhovor na mítingu za odvolanie prezidenta

Zišli sme sa tu na Hodžovom námestí, pred prezidentským palácom za účelom ukázať dnešnému prezidentovi, že sme nespokojní s jeho prácou, ale hlavne na podporu petície za obžalovanie prezidenta Ivana Gašparoviča. Ak súhlasíte, tak zapískajte. Všetci!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Chcel by som sa Vám všetkým poďakovať za Vašu angažovanú účasť a zároveň sa poďakovať organizátorom, že neváhali obetovať svoj čas a energiu za dobrú vec. ÁNO, odvolanie pána Gašparoviča z funkcie prezidenta je, povedané slovami klasika, malý krok pre občana, ale veľký krok pre spoločnosť.

Veľa sa tu povedalo na adresu dnešného prezidenta a bohužiaľ je to pravda, ale musíme si položiť otázku: Môže za to všetko výhradne pán Gašparovič? NIE!

Prezident je iba obrazom parlamentu a parlament je obrazom spoločnosti. Takže jednoducho povedané, všetci si môžeme za prezidenta, ktorého máme. Zvolili sme si zle. Bohužiaľ dnes už vieme, že sme si zvolili veľmi zle a preto sme tu. Vyjadrujeme nespokojnosť s prezidentom a hľadáme možnosť, ako ho vymeniť. Legitímne vymeniť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dávame najavo svoj názor a mali by sme si dôkladne zapamätať, ako sa k tomuto nášmu postoju budú stavať dnešné politické špičky a ich dnešný postoj by mal byť našim vodítkom v ďalších voľbách. (A možno by bolo dobré, ak by boli aj nejaké predčasné!)

Kto si to zapamätá, nech zapíska. Teraz! Ďakujem!

Priatelia, dnešný protest je iba začiatkom občianskeho boja za slušnú spoločnosť, za slušných politikov a slušného prezidenta. Zapamätajme si dnešné konania všetkých politikov a prosím Vás vystavte im účet v najbližších voľbách.

Nebojujte proti predstaviteľom strán, ktoré Vám osobne nie sú blízke, ale nájdite si takých, možno aj nových politikov, ktorí sú Vášmu zmýšľaniu blízko a bojujte za ich úspech. Nebojujte PROTI niekomu, ale svoju energiu dávajte do boja ZA niekoho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Priatelia, nie každý z nás si pamätá november 1989, ale rád by som sa k nemu v závere vrátil. Počas demonštrácie v Prahe sa vyskytla výzva Milana Kňažka „Vytvorte koridor!" Tam sa tvoril koridor, ktorým mohla prejsť sanitka k nemocnému človeku v dave.

Ja Vás teraz vyzývam „Vytvorte koridor" (niekde TU), ktorým symbolicky vytvoríme cestu na odchod pána Gašparoviča z prezidentského paláca. Pri vytváraní „únikového" koridoru pre prezidenta môžete použiť píšťalky, ktoré máte sebou.

Ďakujem Vám všetkým, že ste tu prišli a dokázali vytvoriť symbolický koridor pre odchod pána Gašparoviča.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu