reklama

Čím všetkým sa dnes dá privyrobiť. Alibi

Veľa ľudí v dnešnej dobe hľadá spôsob ako si privyrobiť, alebo čím sa živiť. Pri svojej práci som sa stretol so zaujímavými činnosťami, ale dnes vám popíšem jednu činnosť, ktorá má prekvapila. Prekvapila má hlavne z dôvodu mojej konzervatívnosti, ale ako nápad je to zaujímavý projekt. Zvlášť, ak dokáže zaujímavo prilepšiť k rodinnému rozpočtu. Či je to legitímne a správne, to posudzovať nebudem. Tým chcem iba naznačiť, že privyrábať sa dá rôzne, ale chce to nápad a kreativitu v myslení. Alibi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Pri svojich školeniach som stretol človeka, ktorý dokáže aktívne počúvať a počas celého školenia prekypoval aktivitou. Samozrejme, že som si ho lepšie "očekol" a zistil ďalšiu jeho pozitívnu vlastnosť. Sám si ma našiel, sám si ma "očekoval" a sám si moje školenie zaplatil. Jednoducho povedané, aktívne hľadá. Volajme ho Dali.

Počas prestávok sme komunikovali ďalej a spoznávali sme sa navzájom. Prišla reč aj na jeho "zarábanie" peňazí, čo ho živí, čo ho baví a hlavne, kde by sa videl za pár rokov. Dali má veľa (viac) oblastí, z ktorých má príjem, ale mňa zaujal hlavne jeden jeho projekt. ALIBI

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zamyslite sa, koľko "neverných" máme vo svojom okolí. A veľká časť z nich sem-tam potrebujem "nepriestrelné" alibi pre svojho partnera.... (to sú slová Daliho, nie moje ;)). A toto je parketa pre Daliho.

Na požiadanie a za poplatok komukoľvek vytvorí alibi na daný čas. Stačí ak ho nakontaktujete, vypíšete jeho dotazník a on vám všetko potrebné zašle na vami zadanú adresu.

Jeden príklad komplikovanejšieho riešenia, aby ste lepšie vedeli, čo sa všetko dá. Zákazník potrebuje alibi na víkend od 1.2.2013 do 3.2.2013 a chce ho stráviť napr. v Tatrách. Dali zabezpečí, že zákazníkovi príde domov pozvánka na meno aj s návratkou na "trojdňový seminár" od 1.2.2013 do 3.2.2013 v Tatrách (tému seminára si určuje zákazník). Túto pozvánku zákazník "podstrčí" partnerovi pod oči. Zároveň na druhú adresu (znova si ju určí zákazník) príde druhá zásielka, kde sú nejaké prospekty z daného hotela, ubytovacia karta, faktúra o úhrade a podobné doklady potvrdzujúce jeho účasť na trojdňovom seminári.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte jedna maličkosť, zákazník potvrdzuje, že si je vedomý "nepravosti" daných dokladov a použije ich výhradne za účelom alibi (osobných/pred partnerom)!

Už ste si zadali priateľovi googlovi dotaz "osobné alibi"? A v dnešnej dobe internetu ste nenašli jeho adresu? ŠKANDÁL!

Nie. Dali svoju službu neprezentuje navonok, ale prijíma objednávky výhradne na základe odporúčaní. Ako tvrdí, zákazok je dosť a osobné referencie sú osobné referencie. Nemá neplatičov, ale spokojných zákazníkov a dokonca má aj špeciálne skupiny zákazníkov, ktorým robí alibi trikrát do roka na týždeň.

Poznáte zaujímavejší "podnikateľský projekt"? Napíšte v diskusii.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak by ste si chceli "pokecať" s Dalim, napíšte mi (moje kontakty na nete nájdete) a ja mu váš dotaz prepošlem.

PS: Autor nehodnotí (ne)morálnosť danej činnosti, iba poukazuje na nutnosť v dnešnej dobe AKTÍVNE a kreatívne hľadať spôsoby obživy, pretože spoľahnúť sa na štát je podľa mňa, osobné nešťastie.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu