reklama

Bieda slovenského súdnictva viditeľná na kauze Čentéš

Podľa pravidla, ryba smrdí od hlavy sa dá na naše súdnictvo pozerať od Ústavného súdu smerom nadol. Pohľad to asi nebude najkrajší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Nepozerajme sa na rozhodnutia súdov, lebo pre tento pohľad nie sú podstatné. Právoplatné rozhodnutia máme rešpektovať! Toť vsio.

Čo mňa veľmi znervózňuje, je (ne)dôveryhodnosť sudcov, respektíve pre tento prípad sudcov Ústavného súdu.

Moja naivná predstava o sudcovi Ústavného súdu je, že je to vysoko kvalifikovaný odborník v práve s morálnym kreditom, ktorého si nikto nedovolí spochybniť. Bohužiaľ, ako to vidíme na námietkach ako Čentéša, tak aj Gašparoviča, môžeme s čistým svedomím povedať, že "asi" sa na našom Ústavnom súde také osoby nenachádzajú. Čo je veľký problém.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A je úplne jedno, kto za tento stav zodpovedá, či koalícia, alebo opozícia. Jednoducho je to zlý stav, ktorý sa zákonite prejavuje smerom nadol, podľa pravidla, ak oni môžu, môžeme aj my!

Priatelia k ďalším voľbám by bolo dobré, vyberať takých, ktorí majú záujem toto zmeniť. Je to zaujímavá téma.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu