reklama

Kam kráča SAS? Tam kde patrí

SAS si opätovne zvolila svojho tvorcu, zakladateľa do čela strany. Dalo sa to čakať? Možno áno, možno nie, ale ako je to v stranách zvykom, začína sa blížiť polčas rozpadu. Aj tak sa mi zdá, že tento parameter, polčas rozpadu, má strana SAS veľký.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

Problém strany SAS je jediný a je ním bohužiaľ jej zakladateľ Richard Sulik a jeho osobná ješitnosť.

Už v januári 2010 som napísal na adresu Richarda Sulíka aj toto:"A ešte jeden dôvod prečo nie. Je to fotka, ktorú má pán Sulík na svojom blogu, ktorá je hore v tomto článku. Pohľad evokuje odhodlanie, ale skrížené ruky dávajú cítiť strach, čo spolu vytvára dojem nerozhodnosti. A moje presvedčenie je, že nepotrebujeme ďalšieho nerozhodného lídra." Pisal som to v článku Prečo nebudem voliť SAS.

Richard sa znova nedokázal správne rozhodnúť. (Matovič na kandidátke SAS, povalenie vlády, kandidatúry do EP...) rozhodol sa v duchu mojich slov z januára 2010.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otázka už iba znie, kam kráčaš SAS? Do zabudnutia? Do vlády určite nie.

PS: Do doby než neprišla na scénu SAS, Fico nebol taký silný. Chcem veriť, že odchodom SAS z politickej scény Fico oslabí.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu