reklama

Macejková vs. Čentéš

Právo na našej rodnej hrude je aké je a aj preto sme tam, kde sme. Máme tu kauzy, pochybenia a rôzne iné serepetičky. Máme tu postavy, ale aj postavičky. Jedna z takýchto postavičiek sa volá Ivan Gašparovič a prepožičali sme mu titul prezident. Nemá nejaké veľké právomoci, ale na postave Čentéša vidíme, že má veľké páky na obštrukciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Mňa zaujíma v dnešnej dobe iba jedna odpoveď na jednoduchú otázku.

Ktoré "zlyhanie" je väčšie, horšie, nebezpečnejšie, ...?

Macejkovej posunutie spisu "v časovom predstihu" vylúčenému kolegovi Brňákovi, alebo Čentéšove skartovanie Matovičovej výpovede?

Mám dojem, že skartovanie je jeden z dôvodov nevymenovania Doc. Čentéša za Generálneho prokurátora.

UFF

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu