reklama

Fico a mŕtvi vojaci-nechutná volebná kampaň

Dnes (včera) sme zase videli, čo dokáže urobiť premiér Fico pre svoje zvolenie za prezidenta. Všetko! Mám na mysli jeho cestu pre vojakov. Pre mŕtvych vojakov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Premiér Fico vycestoval s vládnym špeciálom pre mŕtvych vojakov, len aby bol na obraze.

Keďže si vlastným rozhodnutím skrátil volebnú kampaň na prezidenta, tak v najbližšej dobe sa bude snažiť využiť akúkoľvek situáciu vo svoj prospech. Ukázal nam to práve dnes, keď si bol "zalietať". A spomeňte si, že iba nedávno bol tiež "vyslobodiť" pár našich cestovateľov v ďalekej zemi.

Možno budem tvrdší, ako by sa patrilo, ale smrť našich vojakov nie je dôvod na paniku, ani nič, čo by malo hýbať s verejnou mienkou. Vojaci tam šli dobrovoľne a s vedomím, že sa nemusia domov vrátiť živí. Prijali toto riziko dobrovoľne a ja sa pred ich odvahou skláňam, ale to je všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo ma srdí je, že premiér, ktorého funkcia v armáde je skoro žiadna, dokázal zneužiť aj smrť vojakov pre svoj osobný prospech.

Ozaj chceme takéhoto prezidenta?

Alebo ešte inak, zaslúžime si takého prezidenta?

Nezaslúžime si lepšieho?

*

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu