reklama

Prečo Fico nesmie byť prezidentom

Nikdy som nepredpokladal, že napíšem niečo v zmysle, že Fico nesmie byť zvolený za prezidenta SR. Práve preto, že v demokracii platí, hlas ľudu, hlas boží. Ale teraz okrikujem tento boží hlas a možno sa až rúham, ale skúste si prečítať, prečo Fico nesmie byť prezidentom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Fico v januári 2014:

"Ústava SR obsahuje dostatočný okruh právomocí prezidenta. Niekedy mám pocit, že kandidáti si nepozreli, čo všetko môže prezident podľa ústavy - dojednáva a ratifikuje medzinárodné zmluvy, je vrchný veliteľ ozbrojených síl, menuje veľvyslancov, rektorov, profesorov, môže udeľovať amnestie, môže vrátiť zákony do NR SR," menoval Fico, ktorý definitívne vyhlásil, že strana Smer-SD nikdy nemala záujem ani úmysel zaoberať sa právomocami prezidenta a predkladať akékoľvek zmeny Ústavy SR. "Sme toho názoru, že kompetencie sú absolútne dostatočné," uistil." (Celý článok tu)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fico v marci 2014 po prvom kole volieb:

"„Ja si myslím, že úloha prezidenta bude významne narastať. Prezident sa stane v krátkom čase podstatne dôležitejšou politickou figúrou, ako je premiér,“ povedal kandidát Smeru a dnešný premiér Fico v závere tlačovej besedy,..." (Celý článok tu)

Nestačí?

Obrázok blogu

Viac na tejto stránke

Citujem: "Iba nedávno sme videli predvolebné video kandidáta na prezidenta Roberta Fica, v ktorom hovorí o svojom detstve, aj to, ako ho vychovávali v katolíckej viere. "Neviem, či opäť mi to poškodí alebo mi to pomôže, ale ja som prešiel svätým krstom, svätým prijímaním, prešiel som dokonca aj birmovkou," hovorí Robert Fico vo svojom predvolebnom videu. Denník SME si však vyžiadal z pražského archívu prihlášku mladého Roberta Fica do Komunistickej strany. "Zastávam prísne ateistické stanovisko,“ napísal v roku 1984 do životopisu, ktorý je súčasťou prihlášky." (Celý článok tu)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

***
1. Chcete aby sa všetka moc sústredila do jedných rúk? Vláda, Národná rada, Prezident.
Vládu jednej strany sme tu už mali.

2. Myslíte, že máme na ďalšie rozkrádačky štátneho rozpočtu spriateleným firmám?

3. Myslíte si, že pre prezidenta je najlepšie CV katolícky komunista, alebo komunistický katolík? Samozrejme, pokrstený a birmovaný :-))))

Myslíte si, že ste sa práve rozhodli? OK.
Tak ešte choďte na pivo, alebo na návštevu k rodine a preberte s priateľmi, či je to ten správny komunistický prezident 25 rokov po Nežnej revolúcii.

Nechajme ho dovládnúť, nech dorobí čo v roku 2012 sľúbil.

Ďakujem

Odporúčam prečítať aj Politicky nahý Robert Fico

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu