Marketing tejto telenovely sa spustil dávno pred letnou sezónou a diváci si ani neuvedomili o čo ide.
Začalo to ohlásením Rada Procházku, že chce kandidovať na prezidenta SR. Zvolili sme si Kisku, takže Procházka začal, ako je to zvykom v telenovelách, hľadať ako ďalej by sa vedel uplatniť.
Nič na tom, že nie som prezidentom, môžem byť aspoň lídrom pravice, povedal si a položil základy novej telenovely z reálneho života voliča na Slovensku s menom SIEŤ.
Ako v dobrej telenovele aj v SIET-i sú malé dramatické zvraty, (NE)transparentný účet, nákup bez bločku, a pod. Samozrejme, aby sa obsah mohol ďalej nabaľovať, bolo potrebné vyhrotiť diskusiu hlavnej postavy s druhou postavou....
Tak prišiel na scénu herec na našej politickej scéne dobre známy, Matovič a ten skúsene využíva svoju "kľučku", ktorá na slovenského diváka funguje, detektor.
A hlavná postava nezostala nič dĺžna a síce ako hovorí, "bola trocha v defenzíve", ale prechádza do ofenzívy, lebo všetci sú proti nej... Bla, bla, bla,...
PS: Môj názor.
Fico je sofistikovaný malý Mečiar.
Procházka je sofistikovanejšia verzia sofistikovaného Fica.
Problém je, že to uvidíme asi až o 6 rokov.
Ako to býva s telenovelami. Diváci sú vtiahnutí dejom telenovely tak hlboko, že si dnes nedokážu spomenúť, čo bolo obsahom tri diely dozadu a už vôbec netušia čo bude v nasledujúcom....
Namotali sa na sieť nepredvídaných a účelovo vytvorených scén.