reklama

Jediný dôvod, prečo sa opozícii nepodarí odvolať Kaliňáka. A Fica

Dnes je koniec školského roka 2016 a vypočul som si prejav premiéra Fica na obhajobu ministra Kaliňáka. A v jeho prejave som počul školáčika. Školáčika, tak 6 a 8 ročného.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rodičia, spomeňte si na minulosť, u niekoho dávnu u niekoho nedávnu, keď Vaše malé decko urobilo nejaký (malý, alebo väčší) prešľap proti výchove, správaniu.

Mamka: Robko, prečo si dnes v škole dostal poznámku?

Robko: Vieš mami, dnes v škole bolo veľmi teplo a aj Janko pred týždňom dostal poznámku. (A Robko okamžite uteká do detskej izby).

Toto som si predstavil dnes počas Ficovho prejavu. Jednoducho, úplne mimo tému!

A prečo opozícia nedokáže odvolať Kaliňáka a Fica?

Pre jediné slovo, tiahnuce sa históriou, ale nahlas sa nikdy nespomína: OMERTA

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Definícia na wiki: Omertà je časť etického kódexu mafie, podľa ktorého je člen organizácie povinný voči polícii a úradom zachovávať mlčanie o všetkých aktivitách organizácie a jej členoch, aj keby šlo o jeho nepriateľa. Porušenie tohto „zákona mlčania” sa trestá smrťou.

Zjednodušená definícia tohto kódu: „Ktokoľvek sa obracia k zákonu proti spoločníkom, je buď blázon, alebo zbabelec. Ktokoľvek sa nevie postarať o seba bez ochrany polície, je oboje. Je tak zbabelé vydať páchateľa spravodlivosti, dokonca aj keď jeho priestupky sú voči sebe samému, ako nepomstiť krivdu násilím. Je podlé a opovrhnutiahodné ak zranený muž vyzradí meno útočníka, pretože ak sa uzdraví, musí prirodzene sám očakávať odplatu.")"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vivat Slovakia

Interný odkaz členom vlády za MOST-HÍD: Aj vy, Brutus?

Fico už dávno nezvláda svoje vystúpenia: Fico väčšinou zvláda verejné vystúpenia. Toto nezvládol

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu