reklama

Pán primátor, pýtam sa vás prečo?

Ak by som si v zmysle Vášho napísania článku, pán primátor, vypožičal názov tejto reakcie z češtiny, ako Vy, tak by sa článok volal : Lže, jako když tiskne, ale ja som mu dal do názvu otázku, lebo nerozumiem vášmu správaniu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Odpoveď na úvodník primátora Pezinka Olivera Solgu

 v mestských novinách Pezinčan (máj 2017) s názvom: O „šmejdoch“ medzi nami ... alebo Nenechajme sa otráviť.

Úvodník a celé noviny si môžete prečítať  TU

Som jedným z mnohých, ktorých pán primátor v danom článku, označuje ako „šmejdi“, len preto, že poukazujeme na jeho, v dnešnej dobe nekompetentnosť (v lepšom prípade), alebo skorumpovanosť (v horšom prípade).
Neviem čo je pravda, preto to berte, ako rečnícku otázku a odpovedajte si na to sami.

  • Pán primátor, „častovať“ svojich oponentov výrazmi (citujem): šmejd, podvodník, klamár, „mizerákovec“, naničhodník a podobne, hovorí veľa o Vás, ako človeku, prípadne o Vašich pracovných metódach.
    Znevážiť a uraziť oponenta, aby znechutene prestal oponovať.

  • Pán primátor, vy ako historik (ja o tejto Vašej kvalifikácii pochybujem, ale o tom neskôr), by ste mali vedieť, že historik popisuje, čo sa stalo v minulosti, ale nevymýšľa si minulosť, čo robíte vy.

Váš (vymyslený) popis, čo znamená slovo „šmejd“, ktoré v článku spomínate znamená niečo úplne iné, ako ste to verejnosti predložili hneď v úvode, s "bohorovnosťou" Vám vlastnou. 
(Šmejd (z něm.) nazývalo se v starší češtině všelijaké drobné zboží, jako: tkaničky, šňůrky, mýdlo benátské, stuhy, knoflíky, papír, cetky, mošny, rukavice a pod., jež prodávali zvláštní kramáři, zvaní šmejdíři; tito rozvinuli se v Praze nejhojněji v době Rudolfově a sdružili se r. 1685 v cech. / ZDROJ: Ottův slovník naučný / Wiki)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Historik má pracovať s FAKTAMI! Mám dojem, že všetko ohýbate podľa toho ako Vám to vyhovuje.

Pán primátor Oliver Solga,

 už v prvom odseku Vášho „úvodníka“ klamete a urážate obyvateľov Pezinka. Je toto hodné primátora? 

Nie, nie je a aj preto hovorím, ale aj píšem, že stačilo.

  • V druhom odseku ste to zase vy. Vy, ktorý tvrdíte, že internet nepoužívate, Facebook nemáte. Aj napriek tomu si dovolíte tvrdiť niečo, čo v princípe neviete prečítať ! Tak ako to je? Ste na Facebooku, alebo nie ste?
    Alebo sa ako primátor hanbíte vystupovať pred občanmi pod svojim menom a iba tak, poza chrbát „šmírujete“ spoluobčanov pod vymysleným menom? Alebo máte na to svojich poskokov?

Takže pán primátor, Vaše vyjadrenia, že na sieti sa vyjadrujú väčšinou anonymné osoby, možno platí práve na Vás (Vašu osobu som na FB nenašiel) a to je veľká hanba. 98% diskusných príspevkov je na FB a Chcem ZLEPŠIŤ Pezinok od konkrétnych obyvateľov.

Ozaj ste presvedčený, že v roku 2017 nepoužívať Facebook pre potreby mesta, je správny mamažérsky prístup primátora? Nepoužívať hlavný komunikačný kanál dnešnej doby, je ako keby ste nepoužívali mobil. 
Dôvod môže byť jediný, že nechcete, aby občania boli informovaní, čo je veľmi zlý dôvod.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán primátor, aj v celom druhom odseku klamete, zavádzate a fabulujete – vymýšľate.

  • Ďalší Váš pracovný nástroj je, samochvála. Citujem Vaše slová z článku: „... Obvykle s jediným cieľom – „odstreliť“ primátora, poškodiť povesť jeho spolupracovníkov. Toho primátora, ktorý je brzdou ich plánov na ovládnutie mesta, presadenie developerských záujmov“.

Pán primátor, už žiaden obyvateľ Pezinka neverí tomu, že vy ste bojovník proti developerom. A čo je ešte lepšie, už tomu neveria ani dôchodcovia, vaši bývalí voliči.

Jednoducho pán primátor, celý Váš článok je znôška viet v zmysle „Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo“. Vy nepopisujete stav, aký je, ale, ako si Vy myslíte, že je a to je znakom „vyhorenia“ každého manažéra. Tam ste už dnes Vy.

Teraz trocha osobnejšie, pán primátor Oliver Solga. 

Nie som pre Vás „šmejd“, a pod. Nie som pre Vás nejaký anonym a preto by od Vás bolo čestné priznať pred obyvateľmi Pezinka, že sme si už pár e-mailov vymenili, že sme sa navzájom v rôznych časoch pozvali na kávu, aby sme sa porozprávali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K tým anketám, ktoré v článku spomínate (citujem): „... A každá otázka znela: Boli by ste za ... aj napriek odporu primátora? Klamstvo a manipulácia ako vyšitá

Áno, to je princíp ankety, ktorá má otázku (ktorú spomínate), ale anketa má aj možností odpovedí, ktoré Vy už umne nespomínate, tak ich spomeniem ja. 

Občan mohol odpovedať ÁNO/ NIE / Neviem sa vyjadriť. A čuduj sa svete od 82,7 % do 93,5% boli odpovede ÁNO

A pán primátor, ak už ste sa dotkli predmetnej ankety, mohli ste aj popísať, aké známky Vám Pezinčania dali. Urobím to za vás. Tu sú:

Klikni na obrázok pre otvorenie výsledkov ankety
Klikni na obrázok pre otvorenie výsledkov ankety 

(Iba podotýkam, že väčšina odpovedí je pravdepodobne od poslancov mesta, zamestnancov mesta a podnikateľov Pezinka.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kompletnú správu z ankety, aj s pripomienkami občanov si môžete stiahnuť TU(15 strán, formát .pdf).

Bolo by fajn, pán primátor, obyvateľom, Vašim voličom povedať, prečo ste:

- zastavili návrh poslancov, začať pracovať na obchvate Pezinka,
- prečo ste zrušili VZN o chove psov,
- ako skončilo Verejné obstarávanie za 5 mil € na verejné osvetlenie,
- prečo chcete v rámci občianskej aktivity natierať plot parku, ktorý ste prenajali súkromníkovi, ... a mnoho iného.

Bol by fajn, pán primátor, začať byť k sebe a obyvateľom úprimný.
Povedať si, že už som sa vyčerpal a pomaly pripraviť priestor pre iných, ktorí vidia Pezinok ináč, majú víziu, vidia koncepcie Pezinka a pod.
Je ich tu dosť, ktorí na tieto výzvy majú predpoklady, kvalifikácie, ale aj chuť robiť.

Takže pán primátor, tak ako slušnosť káže, Vy ste pre mňa pán primátor a ja pre Vás pán Repka. A bolo by dobre, ak by sme pri slušnosti ostali a ak niečo napíšem a Vy máte pocit, že som napísal klamstvo, alebo nepravdu, tak prosím, napíšte svoje argumenty a nie mail s vyhrážkou, aby som to svinstvo stiahol!

A verte, že argumenty sú jediné, čo ma presvedčí! Nie nátlak, ohováranie, vyhrážanie, ale výhradne argumenty.

K tej Vašej diskreditácii na záver. Ja, ani nikto ďalší, ktorých ste zaradili pod výraz „šmejdi“ Vás nediskredituje, ani nedehonestuje.
Toto všetko, každý človek dokáže smerom k sebe urobiť výhradne sám, svojim konaním.
Pán primátor, vy viete, že ja nebudem kandidovať, ani Vás nechcem osobne vymeniť.
 

Už sme si písali,

že mojim jediným cieľom je upozorniť ľudí na to, že jedine obyvateľ mesta rozhoduje o smerovaní mesta, pričom najväčšiu šancu meniť smerovanie mesta, má pri voľbách. Správne sa rozhodnúť!

Koho si zvolia, je na občanoch, nie na mne, ale Vás určite nebudem odporúčať.

Na záver Vás poprosím, pán primátor, aby ste ma v budúcnosti oslovovali pán Repka, ja budem pokračovať vždy k Vám (do volieb) oslovením „Pán Primátor“.
Neznížim sa k urážkam a podceňovaniu, pretože som si vedomý, že vyhrať voľby 4x nemôže iba tak hocikto, ale stačilo.

Pre občiansku kontrolu Pezinka

Obyvatelia Pezinka by sa mali zaujímať v dnešnej dobe o Mimoriadne zasadnutie Mestského zastupiteľstva dňa 07. 06. 2017 , ktoré je zvolané aj napriek tomu, že už 29.6.2017 je naplánované riadne zasadnutie.

Ani jeden z predstavených bodov programu nie je v princípe hodný mimoriadneho zasadania, preto zatiaľ nie je viditeľný dôvod zvolania zasadnutia.

Takže uvidíme, čo navrhne niektorý poslanec priamo na zasadnutí, čo nestrpí odklad riešenia do 29.6.2017.

Oliver Solga, primátor Pezinka na Wikipédii

Slavomír Repka
Občianska aktivita na FB Chcem ZLEPŠIŤ Pezinok

Občianska aktivita obyvateľov Pezinka - pridaj sa k nám
Občianska aktivita obyvateľov Pezinka - pridaj sa k nám 

Foto v perexe / zdroj 

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu