reklama

Ako Fico s Bugárom zažehnali neexistujúcu koaličnú krízu

Už niečo cez týždeň sa nám nad hlavami preháňa koaličná kríza, ktorá prišla na naše územie z nenazdania, ako piatková búrka nad Bratislavu. A vôbec, bola nejaká kríza? Stalo sa vôbec niečo? Vyzerá to ako z anglického vtipu ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

keď manželka pristihla manžela v posteli s milenkou... 

Pohotovo na scénu nastúpi mediátor Bugár, ale pre zdravotné problémy iba povie, že sa to "urovná" a on tomu pomôže a nechá ne/konať naslovovzatého odborníka.

A Fico používa osvedčenú metódu, zatĺkať, zatĺkať, zatĺkať, až mu aj sám Danko uverí, že sa nič nestalo, že nezaslal koaličným partnerom žiaden list, že sa vôbec nemali už dvakrát stretnúť a dokonca, že ani dni od 7.8. 2017 do 15.8.2017 vôbec neexistovali... 

Zajtra ešte aj nás, občanov, premiér Fico presvedčí, že sa nám to snívalo a celú neexistujúcu aféru majú na svedomí nezodpovední novinári, ktorí v rámci uhorkovej sezóny nemajú čo robiť a iba tak si fabulujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A občan si tíško spinká v tom ho*ne a teší sa, že je síce smrádeček, ale teplúčko.

PS: Dokázali učičíkať národ, že "SaMo" a "SaTo" urobí, vyrieši, zmení, zlepší...

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu