reklama

Pezinok a voľby do VÚC. Chce to zmenu

Malebné mesto Pezinok sa pomaly prebúdza z letargie a pripravuje sa na voľby nového primátora v roku 2018, pričom už teraz sa snaží nastaviť zrkadlo zatiaľ 15 ročnému vládnutiu Olivera Solgu. Malý pohľad do duše voliča ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blížia sa voľby do VÚC a FB skupina Chcem ZLEPŠIŤ Pezinok pripravila prvú anketu, predvolebných preferencií členov skupiny, do najbližších volieb VÚC 4.11.2017.

Anketa bola spustená 9.10.2017 a ukončená dnes 18.10.2017 10:00.

Anketu vyplnilo celkovo 336 čitateľov skupiny. Na pomery Pezinka dosť.

Anketa bola riešená na technológii googledocs s bezpečnostným prvkom a zadaním spätného e-mailu, pričom všetci, ktorí vyplnili anketu obdržia výsledky.

Doplňujúca informácia: Od 19.10. 2017 bude spustená druhá anketa s identickými otázkami, ktorej výsledky sa zverejnia pred 4.11.2017, tak aby to neodporovalo pravidlám volieb.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže prezentujem grafy vychádzajúce zo získaných dát, bez akéhokoľvek komentára.

Obrázok blogu
Rozdelenie podľa pohlavia
Rozdelenie podľa pohlavia 
Volebné obvody
Volebné obvody 
Zväčšiť graf
Zväčšiť graf 

Pre zistenie politickej podpory kandidátov kliknite TU

Doplňujúce informácie

Samozrejme, že sa dáta dajú ešte premeniť "na drobné", preferovaný kandidát v danej vekovej skupine, preferovaný kandidát vo volebnom obvode a pod., ale pre naše potreby to stačí takto. Kto má záujem o komplexné dáta, tak si kontakt na mňa nájde.

Novú anketu očakávajte TU

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu