reklama

Ukradnuté Slovensko, ukradnuté zhromaždenie. Všetko je kalkul

Asi sa na svet pozerám cez zváračske okuliare, ale v tomto vyjadrení mi čosi nesedí. Neviem, či sa niekto chce priživiť, alebo nedoceňuje odkaz práce Janka Kuciaka. Obe alternatívy sú zlé. Ale poďme po poriadku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Citácia z webu mesta Pezinok: "Pietne zhromaždenie na pamiatku Jána Kuciaka a jeho snúbenice"

Na výzvu mladého hudobníka - Pezinčana Juraja Hanulíka sa pripájame k spoluorganizovaniu pietneho zhromaždenia

na pamiatku zavraždeného novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice, na ktoré Vás všetkých pozývam. Uskutoční sa dnes - v piatok, o 17.00 hod. pred Mestským úradom (pod zástavou Slovenskej republiky).

 

Mesto zabezpečí sviečky a kahance, ktoré môžete zapáliť a tak si pripomenúť pamiatku dvoch mladých ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Mgr. Oliver Solga
primátor mesta Pezinok

 

Zhromaždenie v Pezinku
Zhromaždenie v Pezinku 

Organizuje sa ZHROMAŽDENIE na pamiatku zavraždeného investigatívneho novinára Jána Kuciaka, ktorý sa snažil natvrdo poukazovať na problémy našej republiky, ako je korupcia, nefungujúce súdy a polícia

Všetky, Jánom Kuciakom popisované orgány sú orgánmi Slovenskej republiky a odrazu primátor Pezinka Oliver Solga sa pripája k zhromaždeniu pod zástavou Slovenskej republiky!

Neúcta, nepochopenie odkazu Jána Kuciaka, alebo arogancia?

 

Ján Kuciak vo svojich článkoch často naznačoval, že za tými vecami môže byť korupcia, ktorá začína väčšinou malým darčekom a odrazu primátor Pezinka Oliver Solga (mesto) zabezpečí sviečky a kahance

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...

Neúcta, nepochopenie odkazu Jána Kuciaka, alebo arogancia?

PS

V Pezinku funguje všetko v poriadku? 

Nemá Pezinok svoju 'Ndranghetu?

V Pezinku sa neupláca?

Mal by na tomto zhromaždení vystupovať aktívny politik?

Bude sa pískať v Pezinku?

Poznámka pre Pezinčanov: Autor nemá trvalý pobyt v PK 

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu