reklama

Amatérske prebíjanie zbrane, alebo niečo tu nesedí

Chápem, že policajti pracujú s viacerými verziami a na začiatku viac odhadujú a predpokladajú. Chápem tiež, že informácie z vyšetrovania držia u seba a vypúšťajú pozvoľne, buď keď ich majú potvrdené, alebo ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

... ak ich potrebujú niekomu podsunúť.

Vychádzam iba z verejných informácii, ako som si ich prečítal, alebo pozrel z nejakej tlačovky a ako mi rezonujú v pamäti. 

S čím mám problém? S nábojmi na mieste činu.

Hovorí sa o dvoch výstreloch. Jeden do hrude Janka Kuciaka a jeden do hlavy Martiny Kušnírovej. Niekde som zachytil správu o dvoch výstreloch do hrude Janka Kuciaka. Ozaj neviem, koľko výstrelov bolo, ale je jedno či dva, alebo tri. Podstatné je zamyslenie sa nad tými nábojmi, ktoré ostali na mieste.
Po rôznych „opravách“ vyjadrení sa ustálilo, že boli „IBA“ rozhádzané na mieste činu. To rozhádzanie nábojov malo byť iba dôsledkom prebíjania zbrane!

Neviem si predstaviť dôvod „prebíjania“ zbrane po 2, alebo 3 výstreloch?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem si predstaviť, ako by amatér, ktorému vypadávajú náboje pri „prebíjaní“ jeho zbrane, zvládol takúto vraždu. (Amatér by ich tam mohol zabudnúť)

Neviem si predstaviť „profesionála“, ktorý bude po 3 výstreloch „prebíjať“ zbraň a tak sa mu trasú ruky, že mu vypadávajú náboje a dokonca ich tam aj nechá!

Ospravedlňujem sa každému, koho sa moje otázky môžu dotknúť, ale niečo tu nesedí a neverím, že si to vyšetrovatelia nedokázali všimnúť.

PS:
Možno by bolo rozumné, ak by o vyšetrovaní informoval priamo šéf vyšetrovacieho tímu, ktorý určite po dohode s prokurátorom, dokáže bez sprostredkovania informovať verejnosť o tom, o čom môže informovať.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu