reklama

Tretia veta Bugárova a jej použitie v praxi

Béla Bugár sa zapíše do politickej histórie ako autor tzv. Tretej vety. Do roku 2018 sa tento termín používal vo vedných odboroch a v tomto roku sa ujal už aj v politike. Dnes prišla Bugárová tretia veta prvýkrát do praxe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takže poďme si dokázať platnosť Tretej vety Bugárovej na dnešných vyjadreniach Róberta Fica.

Potvrdenie Tretej vety Bugárovej
Potvrdenie Tretej vety Bugárovej (zdroj: internet)

Prvá veta Bugárova
1. R. Fico: Ja sa na týchto voľbách nezúčastním, nebudem kandidovať.

Druhá veta Bugárova
2. R. Fico: Ale nevylučujem, že ma tu o dvanásť rokov neuvidíte znovu.

Tretia veta Bugárova
3. Nakoniec bude všetko ináč!

Obrázok: internety

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu