reklama

Ako sa dá pokašľať dobré renomé

Na politickej scéne Slovenska sa dejú veci. Dejú sa veci predpokladané (padá SMER, niečo si želajme), ale aj veci nepredpokladané (Miroslav Beblavý - sa hrá na samuraja). Nerozumiem, ako rýchlo zabudol na Sieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Keď sa Miro Beblavý nezdržal po vyhlásení Zuzany Čaputovej za prezidentku a rýchlo si "prihrial" politickú polievočku, bral som to, ako opojenie z víťazstva, na ktorom mali ľudia SPOLU v záverečnej fáze veľký podiel.

Tu sa nájde kvantum oponentov, ktorí mi to "natrú", až sa budem čudovať, ale bohužiaľ, toto dnes bolo za čiarou.

Dnešné vyjadrenie Miroslava Beblavého pri oznámení spoločného postupu SPOLU a PS do volieb: "...V tejto snahe počítame aj so spoluprácou s Andrejom Kiskom, ktorého vnímame ako najbližšieho partnera. Preto sme ho na tlačovú konferenciu v piatok pozvali ako hosťa s možnosťou na nej vystúpiť." ma zarazilo!
https://www.facebook.com/miroslav.beblavy/posts/10157298743449806 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Kiska & Beblavý
Kiska & Beblavý (zdroj: kolaž z webu)

Miro Beblavý tlačí Kisku na SVOJU tlačovku? 
Miro Beblavý tlačí Kisku k vyjadreniam pred termínom, ktorý si Kiska určil? (17.6.)

Jednoducho Miro Beblavý to prešvihol znova... 

Koľko krát ešte prešvihne?

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu