reklama

Je dobré, ak nás má kto obskakovať

Tento blog je poďakovaním našim manželkám, partnerkám, priateľkám za to, že sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Je krásna nedeľa. Možno prvá jarná tohto roku a mňa človeka „chrobačného a chabého“ zdravia dostala asi chrípka do postele. Teplota, bolesti (jemné) a slabosť ma dostali do postele pod „duchnu“, lebo som človek pracujúci a zajtra sa musí (chce J) znova do práce. Maródka sa nenosí a mne stačilo na celý život maródovanie pred 23 rokmi, keď so maródoval 11 a pol mesiaca.

Ale prečo to píšem? Sledoval som sa z postele s notebookom na kolenách pripojený na net a dorábaním toho, čo som nestihol minulý pracovný týždeň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začnem raňajkami do postele. Je to fajn. Nehovorím, že neraňajkujeme v posteli častejšie, ale dnes sa všetko hýbe okolo mňa.

Potom nasleduje: Zlatko nedáš si teplý čaj, za vedierko aby sa Ti lepšie dýchalo?Ale dám, ďakujem.

Zlatko, kávu si dáš hneď, alebo trocha neskôr? Ďakujem, ale až za chvíľu, ešte mám výbornú chuť v puse po tom výbornom čaji, čo si mi urobila.

Zlatko, prikry sa, nech sa vypotíš. Zmeraj si teplotu... .

Zlatko, dám Ti šatku okolo krku? (Bál som sa, že ju pritiahne, ale riskol som a hreje J)

Zlatko, čo chceš na obed? Nepotrebuješ deku? Upečiem nejaký koláčik? Daj si paplón až pod krk, nech Ti nie je zima. ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A niekde medzi tým: Smerom odo mňa k partnerke. Zlatko, prosím Ťa podáš mi mobil, ADK-áčko, nabíjačku k notebooku? ...

Prosím Ťa dones mi čistú vreckovku a paralen. A mnoho iných otázok a prosieb.

Takže týmto by som sa chcel poďakovať v mene nás všetkých „chlapov J“ všetkým našim ženám, partnerkám, priateľkám a pod.

Ďakujeme Vám, že sa o nás staráte ako o svoje bábätká.

Ďakujeme Vám, že ste našou oporou, že ste naším dôverníkom, priateľom matkou našich detí, milenkou ... .

Jednoducho ĎAKUJEME Vám, že ste. 

P.S.

Dátum 1. apríl a táto téma sú spojené čisto náhodne. Ak by si niekto myslel, že som srandista. 

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu