reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

reklama

Z pohľadu obchodníka

Keď plynár má lepšiu províziu za predaj elektriny

Slavomír Repka

Keď plynár má lepšiu províziu za predaj elektriny

V poslednej dobe sme svedkami konkurenčného boja medzi dodávateľmi plynu a elektriny. Otázne je, či je to konkurenčný boj, alebo kartel. Ako obchodník viem, že ak mi niekto šarapatí v rajóne, tak sa snažím aj prostredníctvom úpravy ceny udržať zákazníka. Pozrime sa na jeden prípad veľkej firmy z pohľadu zákazníka.

  • 13. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Kradnem, kradneš, kradneme

Slavomír Repka

Kradnem, kradneš, kradneme

Hostia zavolajú čašníka, že chcú platiť. Čašník počíta: dve polievky 12,50, dve hlavné jedlá 48,20, dve pivá 7,40, keď to prejde 6,40 ... Hosť sa pýta, čo je to: keď to prejde? Čašník škrtá položku so slovami: Neprešlo!

  • 11. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Z pohľadu obchodníka

Slavomír Repka

Z pohľadu obchodníka

Na všetkom okolo sa prejavuje dnešná finančná kríza. Ale môžme niečo na zlepšenie urobiť aj sami, pričom nás to nebude nič stáť? Ja si myslím, že môžme urobiť veľa, akurát to nebude mať okamžitý výsledok, ale čo je podstatné, udrží nás to na trhu a pomôže nám to prežiť ...

  • 6. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu