reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

reklama

pohľady

Botanická záhrada v Košiciach. Kvety

Slavomír Repka

Botanická záhrada v Košiciach. Kvety

Dnes Vám tu ukážem pár fotografií z Košickej botanickej záhrady, ktoré sú pokračovaním môjho predchádzajúceho článku venovaného motýľom. V následujúcom článku z Botanickej záhrady v Košiciach Vám ukážem fotky listov, ich kresby a plošné rozloženie listov.

  • 15. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Botanická záhrada v Košiciach. Nádherné motýle

Slavomír Repka

Botanická záhrada v Košiciach. Nádherné motýle

Keďže som potreboval získať "plusové" body u svojej partnerky, tak som sa "obetoval" a navštívil s ňou Botanickú záhradu v Košiciach. Fotoaparát je môj priateľ na cestách, tak som ho nenechal v aute, ale zobral so sebou. Musím sa priznať, že som tam urobil cez 130 cvaknutí a čas mi tam ubiehal neskutočne rýchlo, čo sa človeku stáva iba vtedy, ak je spokojný s danou situáciou. Dnes Vám tu ukážem pár fotografií z "motýlieho sklenníka" a nabudúce ukážem aj faunu.

  • 11. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Viničky, Tokajská oblasť

Slavomír Repka

Viničky, Tokajská oblasť

Strávil som jeden pekný deň medzi priateľmi vo vinohrade. Jedol sa guláš, klobásky, slaninka a pilo sa dobré Tokajské. Okolo toho som tam urobil pár záberov (niektoré aj neskôr :-)).

  • 14. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ja nemusím, ja som cigáň

Slavomír Repka

Ja nemusím, ja som cigáň

Predostriem, že je najlepšie, ak nemáš žiadného suseda. Ak už musíš mať suseda, je dobré, ak je to dobrý sused. Ak máš suseda a nie je to dobrý sused, tak máš dve možnosti: sused zákerák, alebo sused cigáň. Druhá možnosť je na 50% môj prípad, zvyšných 50% tvorí veľmi dobrý sused z druhej strany, ale o tom inokedy.

  • 23. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 48
Dúha - fotky

Slavomír Repka

Dúha - fotky

V čase zimy (22.12.2008) sa mi podarilo medzi Hliníkom nad Hronom a Ladomerskou Vieskou nafotiť dúhu.

  • 25. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Blogstretko 26092008, EDEN-fotky

Slavomír Repka

Blogstretko 26092008, EDEN-fotky

Trocha neskôr, ale predsa. Prikladám aj ja to , čo som nafotil na včerajšom stretku. Ďakujem za príjemné chvíle strávene vo Vašom kruhu. Už sa teším na ďalšie.

  • 27. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Botanická záhrada-spoznáte ktorá?

Slavomír Repka

Botanická záhrada-spoznáte ktorá?

Leto končí a ja som sa počas svojej dovolenky dostal tam, kde by som sám nešiel. Ale neľutujem, bol to zážitok.

  • 31. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Firemná akcia-trocha adrenalínu-príjemné prostredie-páčilo sa nám

Slavomír Repka

Firemná akcia-trocha adrenalínu-príjemné prostredie-páčilo sa nám

Je o mne (verejne) známe, že som týpek, ktorý ani na kávu nejde tam, kde sa pred podnikom nedá parkovať a aj napriek tomu ma zamestnávateľ dokázal nahovoriť na firemnú adrenalínovú akciu, kde sa dobíjali so zbraňou v ruke pevnosti predom na nás nachystané... Aby som to uviedol na správnu mieru, bol som tam v úlohe fotografa, provokatéra. V tomto článku by som Vám chcel aj na fotografiách priblížiť o čo tam išlo. Na záver úvodu: Akcia stála za to a doporučujem čokoľvek podobné prežiť každému.

  • 4. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Modrá, Biela, Šedá a Slnko

Slavomír Repka

Modrá, Biela, Šedá a Slnko

A povedzte mi, že modrá nie je dobrá... :-)

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Sobota v záhradke - pekný deň - fotky

Slavomír Repka

Sobota v záhradke - pekný deň - fotky

Časť dnešnej soboty som strávil na záhradke a keďže nie som až taký robotný, tak som sa prechádzal záhradou s foťákom a tu je výsledok.

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Fotky zo škaredej záhrady

Slavomír Repka

Fotky zo škaredej záhrady

Mám záhradu, ktorá ako celok zatiaľ neoplýva krásou, ale dá sa v nej nájsť aj niekoľko pekných detailov.

  • 12. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Ta co? Ta nič. Abo. Pojednane o ničim.

Slavomír Repka

Ta co? Ta nič. Abo. Pojednane o ničim.

Kukam a čitam tu na blogu jest veľo všelijakych člankoch o šickym a o ničim.Ta pridam i ja daľši članek co nepovi nič noveho...

  • 29. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Zopár fotiek ... Tri pohľady

Slavomír Repka

Zopár fotiek ... Tri pohľady

Východ sĺnka, pohľad na Tatry, nasvietený hrad. Farebný pohľad z dnešnej doby, čiernobiely pohľad a imitácia šesťdesiatych rokov :).

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Je mi z nás mužov smiešno.... :) Nie vždy.

Slavomír Repka

Je mi z nás mužov smiešno.... :) Nie vždy.

Keď nám povedia ženy, že sme ješitní muži, tak zaslúžene peníme. Ale... .

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Fotky - Jeseň

Slavomír Repka

Fotky - Jeseň

Vonku je škaredo.  Možno Vás potešia tieto fotky. :-)

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Oči mojimi očami. Autosalón NR

Slavomír Repka

Oči mojimi očami. Autosalón NR

Nafotil som niekoľko pohľadov do oka automobilov na autosalóne v Nitre.

  • 2. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Deň blbec

Slavomír Repka

Deň blbec

Hneď z rána sa to začalo. Musel som sa vrátiť, lebo som zabudol doklady. Potom som nestihol dohodnutý termín. Potom telefonát, že : dodali ste nám niečo iné, ako sme chceli. Ešte, že šéf mal dobrú náladu. Potom nestíhačka na obed, potom ... No proste deň blbec. Ale ako sa hovorí rovnováha v živote existuje a ja som si otvoril http://www.bleskovky.sk/cl/10/173037/Preferencie-Smeru-SD-klesli-pod-40 a musím povedať, že táto správa mi vyrovnala všetky moje nezdarené veci. Ako málo stačí ku štastiu.  :-)))

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Hľadám spôsob ako sa ochladiť v tomto počasí ...

Slavomír Repka

Hľadám spôsob ako sa ochladiť v tomto počasí ...

V tejto horúčave si spracúvam archív fotografií (raz za čas je to nutné) a niektoré mi hovoria, že na Slovensku dokáže byť aj chladnejšie. Chcem sa s Vami podeliť (kto má záujem) o niektoré moje foto.

  • 18. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ako som toto všetko prežil?

Slavomír Repka

Ako som toto všetko prežil?

Kto sleduje môj blog, asi si povie. Ako ten človek vytesňuje zo svojej hlavy všetky tie problémy, aby dokázal aj žiť?

  • 2. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu